Främre remskivan lossnar på Autoped
Fråga: Hej! Jag har en NV Autoped 118 med remdrift och har problem med att främre remskivan vibrerar loss efter några timmars körning. Jag har alla låsbrickor/brickor som krävs mellan skruv och remskiva. Det jag märker är att det alltid är lite glapp mellan brickorna och skivorna hur hårt jag än drar åt skruven så … Fortsätt läsa Främre remskivan lossnar på Autoped
Kopiera och klistra in denna URL på din WordPress-webbplats för att bädda in
Kopiera och klistra in denna kod på din webbplats för att bädda in