Främre remskivan lossnar på Autoped

Fråga: Hej! Jag har en NV Autoped 118 med remdrift och har problem med att främre remskivan vibrerar loss efter några timmars körning. Jag har alla låsbrickor/brickor som krävs mellan skruv och remskiva. Det jag märker är att det alltid är lite glapp mellan brickorna och skivorna hur hårt jag än drar åt skruven så … Fortsätt läsa Främre remskivan lossnar på Autoped