Varför var det tunn slang utanpå vajerhöljet på Monarkmopeder?
På bägge mina gamla 60-talsmopeder från Monark verkar vajrarna ha haft någon form av tunn gummislang utanpå vajerhöljet. Läs mer…
Varför var det tunn slang utanpå vajerhöljet på Monarkmopeder? Läs mer »













